FANDOM

Všichni uživatelé na Farmville Wiki jsou si rovni, mohou vytvářet a upravovat stránky. Někteří důvěryhodní uživatelé mají práva k editaci.

Přehled Editovat

Byrokrati
udělit práva uživatelům
Administrátoři
odstranit a chránit stránky a soubory
blokovat uživatele a upravovat uživatelské rozhraní
Krok zpět
vrátit úpravy
funkce kroku zpět
Hlídači
schopnost potlačení přesměrování

Nadřazené uživatelské třídy obsahují všechna práva jednotlivých podřízených tříd.

Hlídači Editovat

Uživatelé, kteří vytvářejí mnoho článků jsou přiřazeny automaticky k hlídačům. Všechno co dělají, je tímto právem automaticky označené jako "prověřené", takže adminstrátor ví, že jsou důvěryhodní. Toto právo je přiřazeno správci a těm kteří to potřebují, také je možné o něj požádat přes žádosti o administrátorství. Hlídači jsou:

Krok zpět Editovat

Uživatelé, kteří mají možnost vrátit zpět editaci jsou schopni vrátit jakékoli změny kliknutím na jedno tlačítko, kterým se vrátí zpět všechny změny provedené od přispěvatele, kterého si vybrali. Funkce krok zpět by měla být používána pouze v případě vandalismu nebo spamu. Toto právo je možné si vyžádat na Projekt: Žádost o vrácení zpět. Uživatelé, kteří mají právo kroku zpět jsou:

Administrátoři Editovat

Administrátoři jsou schopny odstranit a chránit stránky, mají možnost blokovat vandaly a mají práva Hlídače. Práva správce je možné si vyžádat v žádostech o administrátora. Farmville Wiki Administrátoři jsou:

Byrokrati Editovat

Na vrcholu správcovství jsou byrokrati, ti jsou schopni poskytnout uživatelům všechny z práv uvedených výše. V současné době není možné aby na jedné wiki bylo více byrokratů. Byrokrat:

Boti Editovat

Úpravy Botů nejsou uvedeny v posledních změnách a jsou používány k provádění automatizovaných funkcí, jako je kategorizování nebo upevňování pravopisu. Boti mohou potlačit přesměrování při pohybu stránky a upravovat polo-chráněné stránky. Boti jsou:

V síti Wikia

Náhodná Wiki