FANDOM

Jak skrýt příspěvky z Farmville před přáteli, co ho nehrají Editovat

Mnoho z nás používá Facebook pro něco jiného, než Farmville ... Bohužel, mnoho z těchto přátel nehrají Farmville a dokonce můžou mít zášť vůči Farmville hráčům, jež zveřejňují mnoho FV příspěvků na jejich zdích. Tito přátelé by mohli skrýt jen Farmville příspěvky kliknutím na "Skrýt Farmville", ale mnoho lidí je tvrdohlavých a odmítají tak učinit. Tato příručka je dobrá pro ty, kteří nechtějí, aby nehráči Farmville věděli, že hrají Farmville. Facebook zavedla nové zabezpečení a nastavení ochrany osobních údajů, z nichž jeden vám umožní zobrazovat pouze příspěvky z aplikací pro určité lidi, nebo je omezil od některých lidí. Vaši přátelé si již nebudou muset stěžovat na nevyžádané příspěvky Farmville. Postupujte podle následujících jednoduchých kroků: 1. Otevřete Facebook na vaši hlavní stránku. Na levé straně byste měli vidět seznam (News Feed, atd.). Klikněte na odkaz ve spodní části pro "Více".
2. Seznam by se měl rozšířit směrem dolů. Zvolte "Vytvořit nový seznam" dole.
3. Měli byste vidět nové okno. Nazvěte nový seznam např. "Farmville přátelé", "Farmville sousedi", nebo jak jinak chcete. Zvolte "Vytvořit seznam". Vyberte některé z vašich stávajících přátel z Farmville, které chcete mít v tomto seznamu.
4. Když se vám objeví ve Farmville nějaká tabulka na zveřejnění, např. hotová kolekce, nebo adopce zvířete, tak než kliknete na "Publikovat", klikněte na obrázek pravým tlačítkem a vyberte "Přizpůsobit".
5. Otevře se nové okno s názvem "Vlastní soukromí." V rozbalovací položce klikneme na "Viditelné pro" a vybereme "Určitou osobu ..."
6. V textovém poli pod "Určitá osoba ..." napiš jméno skupiny Farmville, kterou jsi pojmenoval v kroku č. 3.
7. Dále se musíte překlikat tabulátorem (2x) ke konci tabulky, kde kliknete na Save Settings (Uložit nastavení).
8. Klikněte na tlačítko Publikovat a máte vše hotovo! Důležité: Kdykoli přidáte nového souseda ve Farmville, musíte kliknout na "Přidat do seznamu ...", vyberte název vašeho seznamu (vybraný v kroku 3) a musíte ho dát do tohoto seznamu!!!

PŘEKLAD : Lucyena