FANDOM

Pokud si myslíte, že byste mohli přispět k vylepší Farmville Wiki jako správce, nebo znáte někoho jiného, kdo by mohl, pak můžete podat žádost nebo jmenování zde.

Správcovství kromě zábavy vyžaduje hodně času a úsilí. Nekativní správci nejsou prospěšný pro wiki, takže všichni kandidáti by měli být aktivní. Být správcem Farmville Wiki nevyžaduje znalost hry avšak je doporučeno aby kandidát znal hru.

Všechny žádosti o adminstrátorství se posuzují dva týdny, nebo dokud nezískájí +5 bodů.

Podat žádost o administrátora, nebo na nominovat uživatele na administrátora, může pouze osoba , která má alespoň 200 editací. Více edicací ukazuje vaše odhodlání na Farmville Wiki, a tak se zvyšuje pravděpodobnost, že vaší žádosti bude vyhověno.

Jakýkoli registrovaný uživatel může hlasovat za administrátora. Každý uživatel může hlasovat jednou v každé žádosti nebo jmenování. Chcete-li hlasovat, stačí přidat # Hlas (Za,proti,neutrálni) ~~~~ v rámci příslušného záhlaví. Podat novou žádost nebo jmenování, zadejte jméno uživatele, kterého chcete jmenovat, nebo své vlastní jméno, a odešlete. Všechny potřebné informace budou na nové stránce, stačí jeupravit pro své potřeby.

Aktuální požadavky a nominaceEditovat

HonziH

Předcházející požadavky a nominaceEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki